Časté otázky

Potrebujete sa rýchlo dozvedieť, čo vás zaujíma?
Zhrnuli sme odpovede na často kladené otázky.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Napíšte nám cez kontaktný formulár alebo nám zavolajte na zákaznícku infolinku 02/90 90 90 90 počas pracovné dni od 8:00 do 18:00.

Otázky týkajúce sa
dlhu a jeho úhrady

DOSTAL SOM OD VÁS LIST. ČO MÁM ROBIŤ?

Ak ste obdržali výzvu na zaplatenie, máte nevysporiadaný záväzok voči veriteľovi. Pre overenie a vyriešenie situácie nám zavolajte alebo sa prihláste do užívateľského profilu klienta, prípadne využite možnosť spätného zavolania a my vás skontaktujeme.

AKO SI MÔŽEM SKONTROLOVAŤ, KOĽKO dlhujem?

Všetky informácie týkajúce sa vašich finančných záväzkov nájdete podrobne zobrazené vo vašom Užívateľskom profile klienta. Výšku a stav vášho dlhu si môžete overiť kedykoľvek aj telefonicky na 02/90 90 90 90 alebo prostredníctvom emailu info@portcollect.sk.

AKÉ MÁM MOŽNOSTI NA ÚHRADU DLHU?

Naši odborne vyškolení kolegovia na zákazníckej infolinke si s vami radi prejdú vašu finančnú situáciu, na základe ktorej vám navrhnú ten najvhodnejší spôsob vysporiadania vášho dlhu. Môžete si tak byť istý, že plán úhrady bude šitý priamo vám na mieru.

AKÝM SPÔSOBOM MÔŽEM UHRADIŤ DLH?

Svoj záväzok môžete uhradiť jednou z nasledujúcich možností: prevodom na bankový účet, poštovým poukazom alebo priamym vkladom na jeden z našich bankových účtov. K dispozícii máte aj komfortnú možnosť zrealizovať online platbu priamo cez váš užívateľsky profil klienta bez nutnosti vyplňovania fakturačných údajov.

MÔŽEM SI ZMENIŤ TERMÍN ALEBO VÝŠKU SPLÁTOK?

Ak sa vaša finančná situácia zmenila a potrebujete upraviť splátkový kalendár, kontaktujte našu zákaznícku infolinku na čísle 02/90 90 90 90 alebo prostredníctvom emailu na adrese info@portcollect.sk, prípadne využite možnosť spätného zavolania a my vás skontaktujeme.

UŽ SOM ZAPLATIL/A, ČO MÁM UROBIŤ?

Ubezpečte sa, že váš záväzok je splatený v plnej výške. Môžete tak urobiť vo vašom užívateľskom profile klienta alebo telefonicky na 02/90 90 90 90, prípadne emailom info@portcollect.sk. Myslite, prosím, na to, že pripísanie úhrady po prevode môže trvať až dva pracovné dni. Ak máte akékoľvek pochybnosti o správnosti úhrady, neváhajte nás kontaktovať.

Otázky týkajúce sa
užívateľského profilu klienta

ČO JE užívateľSKÝ PROFIL KLIENTA?

Dokonalý prehľad a kontrola nad vašimi záväzkami. Nájdete tu dokumenty a možnosti na vyrovnanie dlhu. Nesporným benefitom je možnosť realizácie online platby bez nutnosti vyplniť fakturačné údaje.

AKO SA PRIHLÁSIM DO užívateľSKÉHO PROFILU KLIENTA?

Všetky informácie potrebné na prihlásenie sa do vášho profilu vám boli odoslané spolu s výzvou na úhradu formou emailu, poštou na adresu, prípadne formou SMS správy.

ZABUDOL SOM PRIHLASOVACIE ÚDAJE, AKO ZÍSKAM NOVÉ?

Nové heslo si jednoducho vygenerujte pomocou služby “Zabudli ste heslo?”, ktorú nájdete priamo pod prihlasovacím oknom. V prípade problémov kontaktujte našu zákaznícku infolinku na čísle 02/90 90 90 90.

MÁM PODOZRENIE, ŽE NIEKTO ZNEUŽIL MOJE PRIHLASOVACIE ÚDAJE

Bezprostredne po zistení zneužitia vašich prihlasovacích údajov kontaktujte našu zákaznícku infolinku na čísle 02/90 90 90 90 na zabezpečenie rýchlej nápravy.

Najlepšia referencia je vaša spätná väzba